👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوينت تجربه مدیریتی

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوينت تجربه مدیریتی

پاورپوینت  تجربه مدیریتی

 متشکل از 23 اسلاید ، در قالب پاور پوینت قابل ويرايش و اماده ارائه

بخشی از محتوا ::

 مقدمه:

ارتباط نزديكي بين تجربه و دانايي وجود دارد. تجربه را مي توان به عنوان پالايشگر دانايي در نظر گرفت. نه تنها انواع خاصي از دانايي مي تواند. به تجربه تبديل شوند،بلكه تجربه مي تواند معياري براي تبديل داده ها به دانايي محسوب شود.

چكيده:

تجربه مديريتي:

مفهوم تجربه:دانش عملي

يعني »» تصميم،چالش،فرصت يا خواه به عنوان عامل وخواه به عنوان ناضر

شامل:

1 – تجارب مديريتي: در واقع وصفي از يك موقعيت مديريتي است. كه شامل هدف،شكل،منابع اطلاتي است

2- تجربه از نظر منشاء كسب آگاهي

الف: تجربه خارجي(حسي)

ب: تجربه دروني

تجربه مدیریتی:

هر کدام از ما بارها و بارها این جمله را شنیده‌ایم که «تجربه، بزرگ‌ترین معلم زندگی انسانهاست»؛ اما به راستی هر یک از ما چه قدر زمان در اختیار داریم تا بتوانیم هر چیزی را تجربه کنیم،‌ این در حالیست که بسیاری افراد همان راهی را که ما مدنظر داریم طی کنیم را پشت سر گذاشته‌اند و با کسب تجربه از مسیر طی شده آنان، حداقل می‌توانیم ابعاد نوتری از همان مسیر را بگشاییم.

مفهموم تجربه:

1-تجربه مديريتي توصيفي است از يک موقعيت واقعي شامل يک تصميم، چالش، فرصت، مساله و يا يک موضوع خاص که فرد يا افرادي در يک سازمان با آنها مواجه هستند

2-. تجربه واقعي اي است كه شخصي از سر مي‌گذراند (خواه به عنوان عامل و خواه به عنوان ناظر) و نسبت به آن آگاه و مطلع است.(1)

3- «نورمن، ال.گيسلر» تجربه را چنين تعريف كرده است: از تجربه وقوف يا آگاهي را مي‌فهميم كه افراد واجد هستند، تجربه آگاهي از يك موضوع است ولي ضرورتاً يك آگاهي فطري صرف نيست.(2)

تجارب مديريتي:

تجارب مديريتي در واقع توصيفي از يک موقعيت مديريتي است که افراد در آن موقعيت درگير يک موضوع پيچيده و خاص هستند و مجبورند بر سر دو راهي تصميم بگيرند. اين طبقه بندي‌ها بر حسب هدف، شکل يا منابع اطلاعاتي هستند. • بر حسب هدف، تجارب مبتني بر تصميم در مقابل تجارب توصيفي قرار دارند. • بر حسب شکل، تجارب تبييني در برابر تجارب اکتشافي جاي مي گيرند.• و بر اساس منابع اطلاعاتي، تجارب تحقيقي در مقابل تجارب عمومي طبقه بندي مي گردند.

عموما مديران مياني و مديران ارشد سازمان‌ها، مخاطبان اصلي متون تجارب مديريتي هستند که اين متون معمولا شامل متن و تصوير و جداول و نقل قولها تهيه مي شوند. مخاطبان ثانويه اين تجارب، متخصصين و کارشناسان موضوع مربوطه هستند. البته در همين جا بايد تاکيد نمود، همانطور که مستند سازي تجارب موفق مديريتي بسيار با اهميت است، تجربيات ناموفق نيز ارزش مستند سازي دارند. چرا که حداقل با بيان شکست‌ها مخاطبان را از قرار گرفتن در راههايي که نتيجه لازم را به دنبال نخواهد داشت باز مي دارد. بنابراين تجارب مورد نظر ما تجاربي هستند که جنبه هاي مختلف يک مساله يا موضوع مديريتي را توضيح داده و تنها به توصيف موقعيت مساله اکتفا نمي‌کنند. اين تجارب مي بايست شامل راه حل‌ها و نتيجه حاصل از آن نيز باشند.

👇محصولات تصادفی👇

مهدويت و سينماي هاليوود جزوه مدیریت استراتژیک و مدیران اثر بخش پاورپوینت-اصول معماری روم شرقی و غربی- در 110اسلاید-powerpoin-ppt مرجع کامل خطاهای مودم تاریخچه شهرهای اصفهان، کرج، تهران، مشهد و لرستان