👈 فروشگاه فایل 👉

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان

ارتباط با ما

... دانلود ...

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان

پروپوزال بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل های منتخب شهر اصفهان

دارای 41 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال:  بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل¬های منتخب شهر اصفهان

تعداد صفحه: 41صفحه

فونت: B ZAR

فاصله سطرها: 1.15

منابع فارسی و لاتین: دارد

پرسشنامه و ضمائم: دارد

بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

پروپوزال مدیریت جهانگردی

بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان مورد مطالعه هتل¬های منتخب شهر اصفهان

مقدمه

امروزه، تشدید رقابت در حوزه های تولیدی و خدماتی در سراسر دنیا مشاهده می گردد. افزایش رقابت در حوزه ی خدمات، در صنایعی چون هتلداری، بانکداری، بیمه و ... کاملاً مشهود می باشد و این عامل حفظ مشتریان و افزایش وفاداری آنها را در این فضا روز به روز مشکل تر می کند¬¬. بنابراین تامین کیفیت خدمات چالش اصلی و آتی شرکت های فعال در این حوزه خواهد بود. با این وجود تامین رضایت مشتری به ویژه در حوزه ی خدمات درگرو ارائه ی خدمات با کیفیت است.بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران شامل کرونین و بردی (2000)، فولرتون (2003) و ... در سازمان های خدماتی، کیفیت خدمات از جمله مهم ترین عامل موثر در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و در نتیجه وفاداری مشتریان می باشد¬. بخش خدمات دستخوش تغییراتی است که پیش تر در تاریخ خود تجربه نکرده است. این تغییرات هم بر ساختار صنعت و هم ماهیت رقابت تأثیر شگرف داشته است. جای تعجب نیست که، در این محیط متلاطم با تغییرات شتابنده، مؤسسات مجبور شده اند شیوه واکنش خود را نسبت به بازار تغییر دهند، به طوری که کمتر روی محصولات و بیشتر به مشتریان و روابط متمرکز شوند و به جای دیدی کوتاه مدت، دیدی بلند مدت را در پیش گیرند. شدت رقابت وپیچیدگی آن، بسیاری از سازمان ها را ناگزیر از پذیرش جهان بینی جدید مفهوم بازاریابی، یعنی بازاریابی رابطه¬ای نموده است. در این پژوهش به بررسی ارتباط بازاریابی رابطه¬ای و وفاداری مشتریان هتل های منتخب شهر اصفهان پرداخته شده است.

در این فصل به شرح و بیان مسألة پژوهش، ضرورت و کاربردهای پژوهش، اهداف و فرضیه¬های پژوهش، روش تحقیق، قلمرو مکانی و زمانی و تعاریف نظری و عملیاتی واژه¬های پژوهش پرداخته شده است.

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بیماری وبا پاورپوینت تغییر چربی کبد پاورپوینت انجمن تلاشگران و کوشندگان سلامت ایران پیشینۀ حجاب و چگونگی نفوذ آن در ایران مبانی نظری وپیشینه تحقیق مالکیت خانوادگی